صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تناسب اندام / روش های موثر لاغری موضعی

روش های موثر لاغری موضعی

آنچه در این مطلب میخوانید

کسانی که دچار چاقی موضعی هستند به سراغ درمان هایی برای لاغری موضعی می روند. ایجاد چاقی در قسمت‌های مختلف بدن ممکن است برای هرکسی رخ بدهد. همه ما در شرایط یکسان به دنیا نمی‌آییم؛ عوامل ارثی، اکتسابی و رخداد‌ها روی نحوه‌ی رشد ما تاثیر‌گذار هستند. ممکن است قسمت‌های مختلف بدن ما با رشد ناهماهنگی روبرو شود؛ به همین دلیل لازم است که از طریق روش‌های نوین و کارآمد به فکر درمان آن باشیم.

لاغری موضعی نخ های چربی سوز و مزوتراپی لاغری لیپودیسالو دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

ضخامت چربی زیر پوست در هر نقطه از بدن متفاوت است؛ به‌طوری‌که نازک‌ترین لایه چربی در پلک چشم و ضخیم‌ترین آن در ناحیه باسن مشاهده می‌شود. توزیع چربی زیر پوست و افزایش ضخامت آن در بین مردان و زنان متفاوت است. بافت چربی در کل بدن وجود دارد و از نظر ساختار و عملکرد به‌عنوان یک ارگان واقعی در نظر گرفته می‌شود. این بافت وظیفه تنظیم دمای بدن و تامین انرژی و حفاظت بدن در برابر آسیب‌های مکانیکی را به عهده دارد. در افراد نرمال چربی زیر پوست 10 درصد وزن کل بدن را تشکیل می‌دهد.
در بعضی از افراد، قسمتی از بدن بزرگ‌تر و در واقع چاق‌تر از قسمت‌های دیگر بدن است که به آن چاقی موضعی گفته می‌شود. در واقع لاغری موضعی روشی برای درمان چاقی موضعی است. این نوع چاقی در بعضی از افراد به‌صورت تجمع چربی بیشتر در قسمت لگن، نسبت به سایر اندام‌ها دیده می‌شود. بیشتر افراد مبتلا به این نوع از چاقی موضعی به فکر درمان لاغری پایین تنه خود هستند.
چاقی موضعی ظاهر فرد را ناهمگون می‌کند و این موضوع در باسن، شکم و ران بیشتر مشهود است. وجود چربی در برخی قسمت‌های بدن ممکن است فرد را از نظر اجتماعی با مسائلی روبرو کند و تاثیرات مخربی بر روحیه‌ی او داشته باشد. انتخاب لباس نیز برای افراد مبتلا به چاقی موضعی بسیار مشکل است؛ زیرا بالا تنه و پایین تنه این افراد هم‌سایز نیست و انتخاب‌های محدودتری خواهند داشت. خوشبختانه امروزه درمان انواع چاقی موضعی با روش‌ درمانی لاغری موضعی فراهم آمده که این دست از افراد جامعه تناسب‌اندام خود را به دست آورند. روش هایی مانند مزوتراپی لاغری و استفاده از نخ های چربی سوز توانسته موفق عمل کند و با حذف چربی‌های ناهمگون، تناسب‌اندام زیباجویان را به ارمغان آورد.

روش هایی مانند مزوتراپی لاغری و استفاده از نخ های چربی سوز، روش های نوین و تأثیرگذاری برای درمان چاقی موضعی هستند. شما با مراجعه به کلینیک دکتر پرستو خسروانی می توانیداز خدمات لاغری موضعی بهره مند شوید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

چاقی موضعی چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟ از وراثت تا سبک زندگی

علی‌رغم شناسایی عوامل متعدد ژنتیکی موثر در چاقی، افزایش شیوع جهانی این مشکل، نقش تغییرات محیطی را به‌عنوان مهم‌ترین عامل موثر در اتیولوژی افزایش وزن و چاقی نشان می‌دهد؛ به‌طوری‌که فاکتور‌های ژنتیکی زمینه را برای تاثیر بیشتر عوامل محیطی در بعضی افراد فراهم می‌کند. در حالت کلی چاقی موضعی می‌تواند به دلیل پشت میز نشستن به مدت طولانی، زایمان و عوامل ارثی، اختلالات هورمونی، نوع تغذیه و… نیز ایجاد شود.
حالا که می‌دانید چاقی موضعی چیست باید بدانید که افزایش وزن و چاقی اتیولوژی دلایل متفاوتی دارد. با این حال، اغلب علت اصلی چاقی موضعی را عدم تعادل انرژی در دریافت کالری بیشتر نسبت به میزان مصرف کالری در بدن می‌دانند. عوامل رفتاری و محیطی موثر در عدم تعادل انرژی فاکتور‌های موثر بر دریافت کالری مانند افزایش تعداد وعده‌های غذایی، رژیم‌های غذایی حاوی کربوهیدرات‌های تصفیه شده و عواملی مانند بی‌تحرکی، باعث ایجاد چربی موضعی می‌شوند.
خواب ناکافی، عوامل عفونی، مصرف بیش از حد چربی‌های ترانس و تفاوت‌های موجود در کیفیت Macronutrient‌ها (مانند کاهش یا افزایش بخش قندی کربوهیدرات‌ها) از جمله عوامل محیطی موثر در عدم تعادل انرژی هستند. کلیه این فاکتور‌ها باعث تغییر در اشتها یا مشکلات متابولیک می‌شوند. عدم تعادل انرژی منجر به ذخیره‌شدن آن در ادیپوسیت‌ها به دو صورت هایپرتروفی و هایپرپلازی رخ می‌دهد. این عوامل باعث عملکرد غیرطبیعی سلول‌های چربی به‌ویژه در شبکه آندوپلاسمی و میتوکندر‌ی‌ها می‌شوند. تغییرات ایجاد شده در سطح سلولی و سیستمیک به تولید انسولین، تولید آدیپوکین‌ها، اسید‌های چرب آزاد و واسطه‌های التهابی که بروز علائم بالینی و عوارض چاقی را ایجاد می‌کنند، منجر می‌شود.

چرا لاغری موضعی؟

می‌دانیم که کاهش درصد چربی بدن باعث بهبود سلامتی و ارتقای وضعیت قلب و عروق می‌شود. به‌خصوص که چربی ذخیره شده بین اعضای داخلی خیلی خطرناک هستند و از بین بردن آن‌ها کمک زیادی به سلامتی و افزایش طول عمر می‌کند.
اما خانم‌ها این تجربه را دارند که با کاهش وزن، همچنان در قسمت پایین‌تنه مثل ران‌ها، چربی اضافی وجود دارد. از سوی دیگر آن‌ها دوست دارند چربی موجود در سینه را حفظ کنند، اما چربی شکم و بازو را نه.
برای آقایان موضوع کمی متفاوت است. آن‌ها نگران هستند که کاهش کالری دریافتی و افزایش فعالیت‌های هوازی باعث کاهش حجم عضلات شود. از یک سو برای ساختن عضله به کالری بیشتر نیاز دارند و از سوی دیگر چربی شکم، اندام آن‌ها را از فرم ایده‌آل خارج کرده است.
برای همین لاغری موضعی برای افراد مختلف وسوسه کننده است.

مزوتراپی لاغری

در حال حاضر جدیدترین روش لاغری موضعی مزوتراپی یا همان لیپودیسالو می باشد که درسالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. باید بگوییم که این روش آخرین روشی می باشد که جهت لاغری موضعی از سوی جامعه پزشکی ارائه شده است اغلب از این روش برای کاهش چربی شکم، ران ها، بازوها و همینطور برای از بین بردن سلولیت استفاده می کنند.

لاغری موضعی با مزوتراپی لیپودیسالو دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

برای کاهش چربی کم، ران ها، بازوها و همچنین از بین بردن سلولیت می توانید از روش مزوتراپی لاغری استفاده کنید. شما با مراجعه به کلینیک دکتر پرستو خسروانی می توانیداز خدمات لاغری موضعی بهره مند شوید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

لیپودیسالو یا همان مزوتراپی لاغری، جدیدترین روش لاغری موضعی است که در سال‌های اخیر طرفداران قابل توجهی پیدا کرده است. می‌توان گفت مزوتراپی آخرین روشی است که برای لاغری موضعی ارئه شده است. مزوتراپی لاغری بیشتر برای کاهش چربی شکم، بازوها، ران‌ها، دور کمر و نیز برای از بین بردن سلولیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
باید بدانیم که همانند سایر روش‌های لاغری موضعی و پیکرتراشی؛ مزوتراپی نیز یکی از تخصص‌های پزشکی زیبایی است و روشی است که با حداقل تهاجم و به صورت تزریقی انجام می‌شود. مزوتراپی شامل تزریق میکروسکوپی از انواع عوامل مختلف دارویی، عوامل هومیوپاتی، ویتامین‌ها و عصاره گیاهان دارویی به پوست است.

اگر شما هم جز افرادی هستید که از چاقی و سلولیت پوستتان رنج می‌برید و تا کنون راه‌حلی برای آن نیافته اید، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لاغری موضعی به روش مزوتراپی یا رزرو وقت در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر پرستو خسروانی می توانید با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

آیا واقعا مزوتراپی برای لاغری موثر است؟

اخیرا روش مزوتراپی لاغری طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش تقریبا برای تمام قسمت های بدن که چربی ذخیره کرده اند، قابل انجام است اما اکثرا برای بخش هایی مانند شکم، باسن، بازو ها و پاها کاربرد دارد.
پس از تزریق، مواد مزوتراپی سلول های چربی (همان سلول هایی که موجب ایجاد سلولیت می شوند) را هدف قرار می دهد. در نتیجه این چربی ها شروع به آب شدن کرده و در اکثر مواقع برای همیشه از بین می روند. این روند، یعنی از بین رفتن تمام چربی های آن منطقه زمان بر بوده و چندین هفته پس از تزریق اتفاق می افتد.
افرادی که از این روش برای از بین بردن سلول های چربی خود استفاده کرده اند، نتایج مطلوبی می گیرند. روش مزوتراپی بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال لاغری کم و موضعی هستند. لذا افرادی که دچار چاقی مفرط و بیماری های مرتبط با چاقی هستند بهتر است از روش های موثرتری مانند اسلیو معده یا دیگر روش های جراحی لاغری کمک بگیرند.

مزایای این روش چیست؟

آیا مزوتراپی خطرناک است؟

مزوتراپی روشی ایمن، بی خطر و موثر است. علت آن است که هیچ جراحی، برش یا بخیه ای نیاز ندارد و مواد آن از طریق تزریقی ساده وارد بدنتان می شود. این روش درمانی هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است.

چه کسانی نباید از مزوتراپی استفاده کنند؟

اگرچه در نهایت این تشخیص پزشک است که تعیین می‌کند مزوتراپی برای چه کسانی مناسب نیست اما به طور کلی بیمارانی که برای معالجه مزوتراپی مناسب نیستند شامل افراد زیر می‌باشد:

پس از چند جلسه درمان می‌توان اثربخشی مزوتراپی را مشاهده کرد؟

یک سیکل درمانی بسته به وسعت قسمت تحت درمان و نتایج مورد نظر بیمار می‌تواند به حداقل ۴ الی ۱۰ جلسه تزریق نیاز داشته باشد.

مزوتراپی چه مزایایی نسبت به جراحی مانند لیپوساکشن دارد؟

مزیت اصلی مزوتراپی نسبت به لیپوساکشن این است که مزوتراپی یک روش غیرتهاجمی است بنابراین خطرات و دوران از کارافتادگی و یا خانه‌نشینی بر اثر عمل جراحی را ندارد. البته لیپوساکشن سلولهای چربی را بطور دائم از بین می‌برد و مسلماً یک راه حل دائمی‌تر است اما یک مشکل مکرر در مورد لیپوساکشن این است که گاهی لیپوساکشن نتایج ناهمواری به همراه دارد که می‌توان آنها را با مزوتراپی درمان کرد.

نتایج مزوتراپی تا چه مدت ماندگار است؟

بیمارانی که پس از مزوتراپی به یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم پایبند هستند قطعا از نتایج آن بصورت بلندمدت بهره‌مند خواهند شد. در برخی از بیماران لازم است که برای حفظ نتایج مزوتراپی هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار تزریق انجام شود.

در چه قسمت‌ هایی از بدن می‌توان از مزوتراپی استفاده کرد؟

می‌توان از مزوتراپی برای کاهش چربی‌های سرسخت در قسمت‌هایی نظیر باسن، پهلوها، پایین شکم، قسمت داخلی ران، بازوها، گردن، غبغب و افتادگی منحنی‌های بدن استفاده کرد.

لاغری موضعی با نخ

امبدینگ شکم و پهلو و نیز سایر قسمت‌های بدن با نخ جذبی برای حذف چربی اضافی و کاهش وزن عمومی استفاده می‌شود.
نخ‌ های لاغری در بدن قابل جذب هستند و در یک ثانیه وارد پوست می‌شوند. این نخ‌ها اثرات درمانی و زیبایی بسیار موثری در پی دارند.

لاغری موضعی با نخ های چربی سوز دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

از امبدینگ برای کاهش چربی اضافی شکم و پهلو و نیز سایر قسمت های بدن و همچنین کاهش وزن عمومی استفاده می شود. شما با مراجعه به کلینیک دکتر پرستو خسروانی می توانیداز خدمات لاغری موضعی بهره مند شوید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

لاغری موضعی با کاشت نخ چیست؟

نخ و سوزنی که وارد بدن فرد می‌شود در واقع یک جسم خارجی است که وارد بدن شده است. این جسم خارجی بدن را متوجه خود می‌کند و بدن برای دفع آن خون‌رسانی و متابولیسم را در آن منطقه زیاد می‌کند. در فرآیند لاغری دقیقا باید همین اتفاق بیفتد که اکسیژن رسانی و خون رسانی بیشتر شده، هورمون‌های ضد التهاب ترشح شود و متابولیسم بالا برود. زمانی که نخ کار خود را انجام می‌دهد، بدن آن را جذب می‌کند. به این ترتیب بدن گول می‌خورد چون جسمی وارد بدن شده که عفونت و حساسیت ایجاد نمی‌کند. به طور مثال در لاغری موضعی با کاشت نخ در ناحیه شکم، جریان گردش خون در ناحیه شکم بیشتر شده و متابولیسم و چربی‌سوزی بهتر می‌شود.
زمانی که نخ‌ها در بدن قرار می‌گیرند، تحریک انرژی بدن در موضع نخ‌ها باعث خون رسانی بیشتر، سوختن و آب شدن چربی‌های زیر پوست و رفع سلولیت در حین جذب شدن نخ می‌شوند. به این ترتیب این نخ‌ها نیز می‌توانند به لاغری موضعی در چربی ها کمک کنند. بکارگیری این روش برای کسانی که به دلیل تجمع چربی در زیر پوست خود دچار چاقی شده‌اند، نتایج بسیار قابل توجه تری نسبت به استفاده از آن برای چاقی‌های عمومی ناشی از اختلالات هورمونی و متابولیسیمی دارد.

درمان چاقی و کاهش وزن با امبدینگ شکم

امبدینگ برای لاغری و کاهش وزن با نخحدودا از سال 1960 به بعد به عنوان یک روش درمانی برای درمان چاقی استفاده شد. در روش کاهش وزن با طب سوزنی از سوزن‌های بسیار نازک استفاده می‌شود. اما در روش لاغری با نخ، از نخ‌های جذب شونده استفاده می‌شود. لاغری با نخ و انجام امبدینگ امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌هایلاغری موضعی شکم و پهلومحسوب می‌شود.

آیا لاغری با نخ لاغری امکان پذیر است؟

به طور کلیامبدینگ شکم می‌تواند اشتها را، به خصوص در بیماران مبتلا به کم کاری تیروئید کاهش دهد. در نتیجه از تولید چربی اضافی جلوگیری می‌کند و به همین حاطر کاهش وزن با نخ لاغری روشی بسیار آسان است. همچنین در روش لاغری با نخ روند هضم و جذب مواد غذایی کنترل می‌شود؛ به‌ طوری که چربی به سرعت برای سوخت و ساز و انجام فعالیت‌های بدنی مصرف می‌شود. به این ترتیب چربی بیش از حد در بدن وجود نخواهد داشت و با استفاده از کاشت نخ و امبدینگ از چاقی جلوگیری می‌شود. همچنینامبدینگ شکممی‌تواند عملکرد سیستم غدد درون ریز و عملکرد کلیه را افزایش دهد.

به یاد داشته باشید که هیچ روش لاغری تضمین ۱۰۰ درصد به شما نخواهد داد. داشتن یک سبک زندگی سالم و یک رژیم غذایی مناسب همراه با ورزش در حین انجام امبدینگ و همچنین بعد از آن توصیه می‌شود.

با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا امبدینگ واقعاً موثر است؟ اصلاً با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم. باید گفت جواب سوال اول یک بله محکم است. چراکه تحقیقات نشان داده‌اند امبدینگ در بین افراد ۲۰ تا ۵۷ ساله تا ۶۷ درصد تاثیر داشته است.
اما درباره اینکه با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم؟ این سوالی است که یک متخصص پس از معاینه و بررسی وضعیت فیزیکی شما می‌تواند به آن پاسخ بگوید. اثر دهی امبدینگ به میزان چاقی و نوع آن، زمینه‌های چاقی، سن و ژنتیک افراد بستگی دارد. پس بهترین جواب برای این سوال این است که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

منع استفاده از امبدینگ و لاغری با نخ

امبدینگ و کاهش وزن با نخ نیز مانند همه روش‌های درمانی برای برخی افراد توصیه نمی‌شود. گروه‌های زیر از جمله افرادی هستند که نباید روش لاغری با نخ را امتحان کنند:

مزایای لاغری با نخ و درمان چاقی با امبدینگ

از بهترین مزایای کاهش وزن ودرمان چاقی با امبدینگاین است که این یک روش کاملاً طبیعی است و در حالی که بدن شما فعالیتی ندارد نیز می‌توانید کاهش وزن با نخ را تجربه کنید. نخ‌های کاشته شده در این روش باعث افزایش گردش خون و در نتیجه چربی سوزی بیش‌تر می‌شود. همچنینلاغری موضعیبا استفاده ازامبدینگ شکمقابل انجام است. اکثر افرادی که از روش لاغری با نخ استفاده کردند، پس از مدتی اشتهای آن‌ها برای خوردن شیرینی کاهش پیدا کرده و همین موضوع درکنترل وزنبسیار موثر واقع می‌شود و از مزایای کاهش وزن با نخ است.

عوارض لاغری با نخ

اکثر افرادی که از امبدینگ استفاده می‌کنند نگران این موضوع هستند که آیا ممکن است نخ‌ها در بدن باقی بمانند و جذب نشوند؟ باید بگوییم که خیالتان راحت باشد. این نخ‌ها پس از حدود 25 الی 30 روز جذب بدن می‌شوند و به هیچ وجه باعث آسیب نمی‌شوند. البته برای این که بهترین نتیجه را از روشلاغری با نخبگیرید، بهتر است با راهنمایی دکتر خود یک رژیم غذایی مناسب نیز در نظر بگیرید.

تفاوت لاغری موضعی با طب سوزنی و امبدینگ

اولین و بزرگترین تفاوت طب سوزنی و کاشت نخ برای کنترل وزن و لاغری در تعداد جلسات است. طب سوزنی برای لاغری با توجه به تشخیص پزشک در جلسات متعدد برگزار می‌شود. بنابراین برای افرادی که وقت برای آن‌ها مهم است یا فاصله آنها با مطب پزشک زیاد است، امبدینگ انتخاب بهتری است. در روش امبدینگ نخ‌های جذب شونده در نقاط طب سوزنی و در بدن بیمار کاشته می‌شوند. به این ترتیب برای امبدینگ شکم و لاغری با نخ به جلسات متعدد نیازی نیست.
همچنین در اکثر بیماران، لاغری با امبدینگ نسبت به طب سوزنی با دوام‌تر بوده و تاثیر طولانی مدت‌تری داشته است. امبدینگ می‌تواند باعث بهبود سوخت و ساز کربوهیدرات و چربی در افراد چاق شود. بنابراین از تجمع قند جلوگیری کرده و باعث تجزیه چربی در بدن آن‌ها می‌شود. امبدینگ همچنین برای کوچک یا بزرگ کردن، فرم دهی و لیفت سینهو باسن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فکروش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فک

تقارن و زاویه فک یکی از معیارهای زیبایی است ، گاهی اوقات با تزریق فیلر ، پرکننده‌ ها یی مانند تزیق چربی و کشیدن پوست می تواند به نتیجه دلخواه رسید . ... ادامه مطلب

درمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکسدرمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس ، علاوه بر انجام روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک و خطوط پوستی کاربرد مهم دیگری چون رفع تعریق بیش از حد را نیز بر عهده دارد . ... ادامه مطلب

تزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرالتزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرال

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی ، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. بهترین روش تزریق ، فیلرهای هیالورونیک اسید است . ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستیکاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی

لیزر کیوسوئیچ با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنیک های روز دنیا ، بهترین درمان برای ضایعات پیگمانته (انواع لک ها) و از بین بردن خالکوبی می باشد . ... ادامه مطلب

اگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادیاگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادی

اگزوزوم تراپی پوست و صورت یک رویکرد پیشگامانه برای جوانسازی صورت است که از قدرت ارتباطات سلولی بهره می برد. ... ادامه مطلب

جوانسازی با مزوژل پروفایلوجوانسازی با مزوژل پروفایلو

پروفایلو ، که در ۲۰۱۹ از آن به عنوان محصول سال یاد شده، یکی از محصولات نوآورانه است که باعث بهبود رنگ ، بافت ، آبرسانی و درخشندگی کلی پوست می شود ... ادامه مطلب

مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل جالپرو چین و چروک های سطحی را رفع نموده و به پوست صورت شما و نواحی مختلف بدن از قبیل ، گردن ، شانه و سینه لطافت و درخشندگی بی نظیری خواهد بخشید ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟

مزوژل یک روش درمانی بسیار جدید است . این روش یکی از بهترین درمان ها برای آسیب های پوستی ، جوانسازی پوست و رفع چین چروک پوست است . ... ادامه مطلب

روشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانیروشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانی

اگر چین و چروک پیشانی شما زیاد شده است و به دنبال روشی برای درمان و رفع چروک پیشانی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل توضیح دهیم . ... ادامه مطلب

بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس برای درمان میگرن یکی از معدود روشهای موثر برای رفع این بیماری است که با هزینه و عوارض حداقلی بهبودی چشمگیری دارد. ... ادامه مطلب

چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟

تاثیر استرس روی جوش صورت به دلیل رابطه مستقیم پوست و سیستم عصبی بدن است. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوستتزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوست

تزریق بوتاکس معمولاً برای از بین بردن خطوط پیشانی،خطوط پنجه کلاغی کنار چشمها که هنگام خندیدن بیشتر نمایان میشوند، خط اخم و چروک دور لب استفاده میشود ... ادامه مطلب

دکترپرستوخسروانی درسال 1386تحصیلات خود رادر رشته دکتری عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان برده و درسال 1393 با کسب رتبه ممتازی دکتری تخصصی پوست و مو ازدانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخذ کرده و سپس موفق به دریافت بورد تخصصی بیماری های پوست و مو گردیدند.

تغییر ساعات کاری کلینیک به علت شیوع کرونا

ساعت کاری کلینیک :

شنبه تا چهارشنبه؛ صبح ها از ساعت 10:30الی 12:30
شنبه تا چهارشنبه؛ عصرها از ساعت 15 الی 19
پنجشنبه ها؛ از ساعت 10 الی 13

تلفن تماس جهت رزرو نوبت : 03832263360 - 03832263361
نوبت دهی اینترنتی: www.drkhosravani.ir

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465