صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / نتایج کارهای زیبایی دائمی است؟

نتایج کارهای زیبایی دائمی است؟

آنچه در این مطلب میخوانید

انتظارات خود را بر اساس اطلاعات واقعی قرار دهید

اگرچه نتایج اکثر روش‌های زیبایی کاملاً قابل پیش‌بینی است، هیچ دو روشی مشابه نیستند و ممکن است نتایج شما با سایر مراجعه کنندگان متفاوت باشد. در حالی که اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد، مطمئن شوید که در مورد روش خود از منابع قابل اعتماد اطلاعات می گیرید. هرچند بهترین منبع اطلاعات، پزشک معالج شماست.
هنگام بررسی روش های زیبایی، یکی از مهمترین گام های اولیه مشاوره شماست. نه تنها نکاتی در خصوص روش انجام کارهای زیبایی به شما گفته خواهد، بلکه مشاوره محل بسیار خوبی برای بحث در مورد مدت زمان ماندگاری نتایج است. برای روش های جراحی، ممکن است بخواهید بپرسید که در پنج، ده یا حتی بیست سال آینده چه انتظاری دارید. برای روش‌های غیرجراحی، ممکن است پرسش در مورد نتایج چندین ماه، یک سال یا دو سال بعد واقع‌بینانه‌تر باشد.

در کلینیک دکتر پرستو خسروانی پیش از انجام هرگونه خدمات زیبایی و درمانی، می توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری کارهای زیبایی و حراحی زیبایی دائمی نیست دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

در طول مشاوره، علاوه بر نتایج احتمالی و مدت زمان ماندگاری نتایج، اطلاعاتی در مورد دوره نقاهت و عواملی که بر نتایج شما تأثیر خواهند داشت نیز خواهید آموخت. چنین عواملی شامل میزان دقت شما در پیروی از دستورالعمل های بهبودی، انتخاب سبک زندگی مانند سیگار کشیدن یا مصرف الکل، رژیم غذایی، عادات ورزشی و عوامل محیطی است. سن شما هنگام انجام عمل و عوامل ارثی نیز ممکن است نقش داشته باشند.
برخی از کارهای جراحی مانند بلفاروپلاستی پلک، جراحی شکم و سایر جراحی‌ها طولانی مدت، ممکن است دائمی در نظر گرفته شوند. هرچند ماندگاری نتایج جراحی اغلب مستقیماً به نحوه رفتار شما با بدن خود پس از جراحی بستگی دارد. به عنوان مثال، انجام عمل جراحی زیبایی شکم و سپس افزایش وزن زیاد، نتایج را خنثی می کند، در حالی که بارداری ممکن است نتایج عمل جراحی شکم را خنثی کند، اما ممکن است تأثیر کمی یا بدون تأثیر قابل تشخیصی بر بزرگ کردن سینه داشته باشد. در طول مشاوره، مطمئن شوید که به نگرانی‌های خود در مورد ثبات وزن و روش خود، برنامه‌های بارداری آینده، و هر عامل دیگری که احساس می‌کنید ممکن است در تعیین نتایج طولانی‌مدت عمل شما مهم باشد، علناً رسیدگی کنید.
در مقابل، روش‌های غیرجراحی اغلب نتایج عالی دارند، اما احتمال کمتری دارد که نتایج طولانی‌مدت و دائمی داشته باشند و معمولاً نیاز به تکرار منظم دارند. چنین روش هایی شامل بوتاکس و پرکننده های پوستی، لایه برداری شیمیایی، درمپلنینگ یا سایر درمان های پوستی است. اینکه دقیقا چه مدت نتایج دوام خواهند داشت تا حدودی به عادت های شما پس از درمان بستگی دارد. حتی اگر عادات شما کامل باشد و دستورالعمل‌های پس از درمان خود را به طور کامل دنبال کنید، این نوع درمان‌ها همچنان نیاز به مراقبت و تکرار منظم دارند.

بوتاکس و فیلرهای پرکننده، و همچنین بسیاری از انواع درمان‌های پوستی، اغلب به درمان‌های اضافی یا تکرار منظم هر چند ماه یکبار نیاز دارند. در کلینیک دکتر پرستو خسروانی کلیه خدمات زیبایی از قبیل تزریق بوتاکس و فیلرهای پر کننده انجام می گیرد. شما می توانید قبل از انجام هر یک از کارهای فوق از مشاوره رایگان کلینیک ما استفاده کنید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

به حداکثر رساندن نتایج خود اگرچه برخی از روش‌ها نتایج دائمی‌تری نسبت به سایرین ارائه می‌دهند، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای حفظ نتایج خود برای طولانی‌ترین زمان ممکن انجام دهید. اگرچه نمی‌توانید از افزایش سن جلوگیری کنید، اما می‌توانید با ایجاد عادات سالم و نظارت بر نیازهای فردی خود، شانس خود را برای حفظ نتایج خود افزایش دهید.
برخی از مهم ترین عوامل در تعیین نتایج درازمدت شما عبارتند از: ترک سیگار (یا شروع نکردن در وهله اول)، محدود کردن مصرف الکل، خوردن یک رژیم غذایی سالم، ورزش زیاد و استفاده منظم از محافظت در برابر آفتاب.

هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست - حتی نتایج جراحی زیبایی

در حالی که جراحی های زیبایی ممکن است اثرات طولانی‌تری نسبت به درمان‌های زیبایی غیرجراحی داشته باشد، با این حال ماندگاری آنها دائمی نیست بلکه از چند سال تا بیش از یک دهه متغیر است.
نتایج هیچ کار زیبایی و یا جراحی زیبایی برای دو مراجعه کننده شبیه به هم نیست. اما داشتن درک اولیه از آنچه قبل، حین و بعد از یک عمل زیبایی اتفاق می افتد می تواند به شما کمک کند که انتظارات شما به درستی مدیریت شود. طول عمر نتایج کارهای زیبایی و یا جراحی زیبایی تا حد زیادی به 1) بیمار و 2) تکنیک پزشک بستگی دارد، اما در مورد اینکه چه مدت می‌توانید انتظار دوام نتایج خود را داشته باشید، قوانین کلی وجود دارد.
در حالی که هیچ چیز جایگزین مشاوره با یک متخصص پوست نمی شود، ما راهنمای میانگین طول عمر برخی از رایج ترین روش های زیبایی را گردآوری کرده ایم:
درمان‌های تزریقی غیرجراحی (مانند: بوتاکس، پرکننده ها و مانند آن) و همچنین درمان‌های لیزری ممکن است به دلیل تهاجمی نبودن بسیار مورد توجه قرار گیرند، اما گاهی اوقات برای رفع چشمگیرتر و طولانی‌مدت نیاز است جراحی زیبایی انجام شود. با این حال، یک روش جراحی نمی تواند از اثرات آتی پیری جلوگیری کند، به همین دلیل است که تعداد کمی از پزشکان زیبایی ادعا می کنند که نتایج برای همیشه باقی می ماند.

بلفاروپلاستی (جراحی پلک A.K.A)

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که با از بین بردن پوست اضافی یا رسوبات چربی از ناحیه چشم، ظاهر پلک ها را بهبود می بخشد. این عمل را می توان بر روی پلک بالا و پایین انجام داد و بسته به دلیل انجام این عمل، ممکن است به عنوان یک عمل پلاستیک و ترمیمی یا یک جراحی زیبایی طبقه بندی شود.

نتایج بلفاروپلاستی پلک بالا 10 سال می باشد دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی شهرکرد

بلفاروپلاستی پلک بالا: نتایج جراحی پلک بالا معمولاً حدود 10 سال باقی می ماند (با ادامه پیر شدن صورت و ناحیه چشم)، که در این روش ممکن است نیاز به عمل دیگری باشد.
بلفاروپلاستی پلک پایین: بر خلاف همتای پلک فوقانی، نتایج جراحی پلک پایین مادام العمر باقی می ماند و به ندرت نیاز به انجام یک عمل بعدی است.
به عنوان مثال، برای بیمارانی که بینایی آنها به دلیل افتادگی پلک ها مختل می شود، جراحی از نظر پزشکی ضروری تلقی می شود و بنابراین تحت پوشش بیمه قرار می گیرد. در همین حال، بیمارانی که صرفاً به دلایل زیبایی مایل به جوانسازی ناحیه چشم هستند، احتمالاً درمان انتخابی در نظر گرفته می شود. در هر صورت، نتایج معمولاً یکسان است.

بوتاکس

میانگین طول عمر: 3-4 ماه
دلایل انجام مجدد: نتایج از بین می رود
تزریق بوتاکس که معمولاً روی پیشانی، خطوط اخم و خطوط پنجه کلاغی استفاده می‌شود، به لطف سمی به نام باکتری کلستریدیوم بوتولینوم عمل می‌کند. این سم از سیگنال های عصبی که به ماهیچه ها می گویند منقبض شوند را متوقف می کند. این باعث آزاد شدن چین و چروک می شود که ظاهر آنها را به حداقل می رساند.

ماندگاری نتایج تزریق بوتاکس 3 تا 4 ماه دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی شهرکرد

هر فردی با سرعت متفاوتی سموم را دفع می کند، اما به طور کلی حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد تا بدن بوتاکس را به طور کامل دفع کند. برای حفظ اثرات، به تزریق جدید نیاز دارید. محدود کردن قرار گرفتن در معرض نور خورشید، زیاده روی نکردن در درمان ها و اجتناب از پاک کننده های تهاجمی صورت در هفته اول پس از درمان ممکن است به ماندگاری بیشتر نتایج کمک کند.

فیلرهای صورت (لب، گونه و غیره)

میانگین طول عمر: شش ماه تا دو سال
دلایل انجام مجدد: نتایج از بین می رود
با بیش از 2.6 میلیون روش انجام شده در سال 2017، محبوبیت پرکننده های بافت نرم یا پرکننده های صورت، از سال 2000 تا کنون 312 درصد افزایش یافته است که تنها بوتاکس به 819 درصد رسیده است. پرکننده‌ها که برای نرم کردن خطوط و پر کردن فرو رفتگی ها طراحی شده‌اند، راهی مؤثر برای تقویت موقت جوانی هستند.

نتایج ماندگاری فیلرهای پوستی ژل صورت 6 ماه تا 2 سال دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو زیبایی شهرکرد

مانند بوتاکس، هر ماده تزریق شده در نهایت توسط بدن متابولیزه می شود و نتایج ناپدید می شوند. این بازه زمانی بسته به نوع پرکننده متفاوت است.

ماندگاری لیفت با نخ

میانگین طول عمر: شش ماه تا یکسال
دلایل انجام مجدد: نتایج از بین می رود
عوارض پس از لیفت موفق نخ بسیار کم است. در حالی که ممکن است مقداری تورم و کبودی قابل مشاهده باشد، در صورت تمایل می توانید فوراً به سر کار خود بازگردید. نتایج بلافاصله پس از قرار دادن نخ‌ها آشکار می شود، اما ممکن است در روزها و هفته‌ها پس از قرار دادن نخ ها بیشتر متوجه شوید، زیرا تورم و کبودی شروع به کاهش می‌کند.

ماندگاری نتایج لیفت با نخ 6 ماه تا یکسال دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

نتایج حاصل از لیفت با نخ دائمی نیستند. اثرات موفقیت آمیز معمولاً حدود یکسال طول می کشد. نخ های استفاده شده در این روش در نهایت توسط بافت زیر پوست شما جذب می شود. پس از گذاشتن نخ، می توانید روال عادی خود را از سر بگیرید. ممکن است پزشک به شما توصیه کند که صورت خود را به شدت مالش ندهید و در هفته های اولیه بعد از عمل به پهلو نخوابید. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا توصیه می کند که در چند هفته اول پس از گذاشتن نخ از مرطوب کننده روزانه خود صرف نظر کنید و سر خود را بالا نگه دارید. همچنین به شما توصیه می شود در هفته اول یا بیشتر پس از انجام لیفت با نخ از سونا و تمرینات با شدت بالا اجتناب کنید.

ماندگاری تزریق چربی

میانگین طول عمر: 2 سال تا مادام العمر
تزریق چربی راهی برای پر شدن نواحی صورت با استفاده از فیلر طبیعی بدن شماست. این روش با بهبود تکنیک های کنترل سلول های چربی و تئوری کاهش تورم با افزایش سن به طور گسترده ای پذیرفته شده است.
برخلاف فیلرهای پوستی که معمولاً هر سال نیاز به تزریق مجدد دارند، انتقال چربی صورت می‌تواند نتایجی را ارائه دهد که سال‌ها، دهه‌ها یا حتی بیشتر طول بکشد. با این حال، بیمارانی که روش انتقال چربی را در نظر می گیرند باید به خاطر داشته باشند که روند طبیعی پیری متوقف نمی شود، بنابراین ممکن است در طول زمان متوجه تغییراتی در ظاهر خود شوند.

ماندگاری تزریق چربی از 2 سال تا مادام العمر دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

طول عمر پیوند چربی به بقای سلول های چربی (آدیپوسیت ها) در 1 تا 3 ماه اول پس از عمل بستگی دارد. بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی میزان بقای سلول های چربی را بین 50 تا 70 درصد گزارش می کنند. آن دسته از سلول های چربی که چند ماه اول را پشت سر می گذارند، اگر نه برای همیشه، ولی برای سال ها باقی می مانند. با گذشت زمان، صورت همچنان پیرتر می‌شود، اما از حالت اولیه شکل جدید صورت.
علاوه بر این، سلول‌های چربی که به صورت منتقل می‌شوند می‌توانند با نوسانات وزن تغییر اندازه دهند، که ممکن است نتیجه زیبایی بیمار را به خطر بیندازد یا حتی معکوس کند. به همین دلیل، بسیار مهم است که بیماران متعهد به حفظ وزن ثابت پس از انتقال چربی خود باشند. این - همراه با یک سبک زندگی سالم، محافظت در برابر آفتاب، و یک روال مراقبت از پوست مناسب - می تواند به حفظ نتایج انتقال چربی صورت برای سال های آینده کمک کند.
در صورتی که بعد از شش ماه ازتزریق اولیه چربی، تزریق دوم نیز انجام شود، ماندگاری چربی بسیار بالاتر خواهد بود.

مزوتراپی صورت

ماندگاری: 6 ماه تا یکسال
به طور کلی فرایند مزوتراپی دارای 6 الی 12 ماه ماندگاری و مدت اثر می باشد اما توجه داشته باشید که پزشکان معتقدند که مدت ماندگاری به عواملی مانند: انتخاب محلول مزوتراپی ، تعداد جلسات درمانی ، میزان آسیبی که بعد از اتمام فرایند به پوست وارد می شود در دریافت نتیجه ومدت اثر مزوتراپی صورت بسیار تاثیر دارد.

ماندگاری مزوتراپی صورت 6 ماه تا یکسال دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی شهرکرد

برای داشتن نتیجه و ماندگاری بالای اثر گذاری مزوتراپی باید در مرحله ی اول مواد و آنزیم های موجود در محلول های مزوتراپی را در نظر بگیرید که آیا این مواد موجود در کوکتل مزوتراپی با بدن شما سازگاری دارد یا خیر.
در مرحله ی دوم بعد از اتمام فرایند مزوتراپی و برای داشتن نتیجه ای عالی و ماندگاری بالا باید حتما به مراقبت های بعد از اتمام فرایند مزوتراپی توجه شود و توجه داشته باشید که این رعایت مراقبت های بعد از اتمام فرایند جزوی از روند درمانی می باشد و رعایت کردن آنها امری ضروری می باشد.
در انتها لازم به ذکر می باشد که یکی از نکات مهمی که در ماندگاری و مدت اثر مزوتراپی صورت نقش دارد دوری از استعمال سیگار می باشد استعمال سیگار سبب از بین رفتن آنزیم های موجود در کوکتل ها می شود و همین امر موجب کاهش ماندگاری فرایند مزوتراپی می شود.

برای مو

ریزش مو برای مردان و زنان به طور یکسان نگران کننده است. در حالی که درمان هایی مانند تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)، مزوتراپی و لیزر سرد (کم توان) به دلیل توانایی آنها در بهبود رشد مجدد مو در طول زمان محبوبیت پیدا می کند، کاشت مو یکی از موثرترین، هرچند تهاجمی ترین راه ها برای اصلاح ریزش مو است.

کاشت مو طول عمر:

میانگین طول عمر: مادام العمر
به طور کلی دو نوع کاشت مو وجود دارد. هر دو شامل برداشت فولیکول های موی سالم از یک محل اهدا کننده برای کاشت در مناطق طاسی یا نازک می شوند.
استخراج واحد فولیکولی (FUE): فولیکول های موی سالم یکی یکی از پوست سر بیمار استخراج شده و در سایر نواحی اطراف سر کاشته می شوند.
پیوند واحد فولیکولی (FUT): که به عنوان برداشت نواری نیز شناخته می شود، جراحان بخشی از مو را از پشت سر (یا جای دیگری که به راحتی می توان آن را پنهان کرد) برمی دارند. سپس نوار به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود که در صورت نیاز می‌توان آن را کاشت.

ماندگاری کاشت مو مادام العمر است دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی شهرکرد کاشت مو

در هر مورد، موهای کاشته شده معمولاً در طی دو تا سه هفته اول قبل از رشد مجدد می ریزند. نتایج کامل ممکن است تا 18 ماه طول بکشد و ممکن است نیاز به درمان های کمکی نیز باشد، اما نتایج دائمی در نظر گرفته می شوند.

پی آر پی موی سر:

ماندگاری: یکسال
نتیجه پی آر پی مو پس از گذشت ۴ تا ۶ هفته بعد از تزریق نتیجه قابل‌توجهی به بار می‌آورد. با این حال، در بعضی از افراد ممکن است این مدت تا ۳ ماه هم طول بکشد. البته برای رسیدن به نتیجه دلخواه معمولا به بیشتر از یک جلسه نیاز است.

نتیجه حاصل از درمان پی آر پی برای ریزش مو حداقل ۱۲ ماه به طور می‌انجامد. اگرچه ماندگاری نتیجه پی آر پی مو می‌تواند به عوامل مختلفی مانند شرایط جسمانی شما، تعداد دفعات تزریق پی آر پی مو و همچنین کیفیت پی آر پی تزریق‌شده بستگی دارد.
پی آر پی مو به حداقل ۶ جلسه درمانی با فاصله ۴ تا ۶ هفته از هم نیاز دارد. برای حفظ نتیجه PRP مو لازم است هر ۴ تا ۶ ماه یک‌بار مجدد به نسبت به تزریق پی آر پی اقدام کنید.

ماندگاری مزوتراپی مو

ماندگاری:

مو یکی از مهم‌ ترین بخش‌های بدن انسان است که تأثیر بسیاری زیادی بر روی زیبایی فرد دارد. اغلب افراد به موهای خود اهمیت می‌دهند و از درمان‌ها و روش‌های مختلف برای تقویت و بهبود وضعیت آن استفاده می‌کنند. ریزش مو و کم‌پشت شدن آن دلایل مختلفی دارد و درمان نیز باید با توجه علت ریزش انجام شود. محیط زندگی، هوای آلوده، استرس، تغذیه نامناسب و بی‌خوابی از جمله مواردی هستند که باعث ریزش موی سر می‌شوند. ریزش مو هر دلیلی که داشته باشد، باید خیلی زود جلوی آن گرفته شود تا نتیجه درمان مؤثرتر باشد.
یکی از جدیدترین روش‌های درمانی ریزش مو که این روزها رواج زیادی پیدا کرده است، روش مزوتراپی است. با مزوتراپی می‌توانید از ریزش مو جلوگیری کنید، موهای نازک و نرم خود را ضخیم و پرپشت کنید و با تقویت آن‌ها درخشندگی و لطافت را به موهای خود هدیه دهید. مزوتراپی جلسات متعددی دارد و معمولا از 3 تا 15 جلسه بسته به وضعیت بیمار، متغیر می‌باشد. فرد پس از 4 جلسه مزوتراپی نتیجه کار را مشاهده می‌کند و معمولا تا 4 ماه پس از مزوتراپی به نتیجه دلخواه خود می‌رسد. اما جلسات مزوتراپی به همین‌جا ختم نمی‌شود. مزوتراپی یک روش دائمی نیست و باید هر 6 ماه یا یک سال یک بار تکرار شود. میزان ماندگاری مزوتراپی مو به موارد زیر بستگی دارد:

فواصل بین جلسات:

تعداد جلسات مزوتراپی مو بسته به نوع بیماری و شدت ریزش موها متفاوت است، ولی به طور متوسط حدود 3 تا 15 جلسه می‌باشد. پزشک در ابتدا جلسات را در فاصله زمانی 7 تا 10 روز برگزار می‌کند و با بررسی وضعیت بهبودی بیمار، فاصله زمانی را افزایش داده و آن را به ماهی یک بار می‌رساند. فواصل بین جلسات در زمان ماندگاری مزوتراپی مو نقش دارند و میزان آن را افزایش می‌دهند.

تغذیه منظم فولیکول‌ ها:

نشانه‌های بهبودی معمولا 4 ماه پس از اتمام جلسات خود را نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید دوام و ماندگاری مزوتراپی مو بیشتر باشد، باید این کار را هر 6 ماه یا یک سال یک بار انجام دهید. دقت داشته باشید که فولیکول‌ های مو همواره به غذا نیاز دارند و باید به درستی تغذیه شوند. انجام مزوتراپی در دراز مدت باعث می‌شود تا تغذیه طبیعی فولیکول‌ های مو قطع نشود و فرد دوباره به ریزش مو دچار نگردد. در واقع عمل خون‌رسانی و تغذیه به صورت منظم انجام می‌شود و زمان ماندگاری مزوتراپی مو را افزایش می‌دهد.

نوع داروی مزوتراپی:

نوع داروی مصرفی نیز در نتیجه و میزان ماندگاری مزوتراپی مو نقش دارد. استفاده از برندهای مرغوب و دارای تأییدیه وزارت بهداشت میتواند در نتیجه اثرگذار باشد.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :ریحان گنجی [ 1402-06-14 ]
بسیار عالی بود مطالب بسیار مفید و جامع بود ممنون خانم دکتر از این درج مطالب عالی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فکروش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فک

تقارن و زاویه فک یکی از معیارهای زیبایی است ، گاهی اوقات با تزریق فیلر ، پرکننده‌ ها یی مانند تزیق چربی و کشیدن پوست می تواند به نتیجه دلخواه رسید . ... ادامه مطلب

درمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکسدرمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس ، علاوه بر انجام روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک و خطوط پوستی کاربرد مهم دیگری چون رفع تعریق بیش از حد را نیز بر عهده دارد . ... ادامه مطلب

تزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرالتزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرال

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی ، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. بهترین روش تزریق ، فیلرهای هیالورونیک اسید است . ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستیکاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی

لیزر کیوسوئیچ با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنیک های روز دنیا ، بهترین درمان برای ضایعات پیگمانته (انواع لک ها) و از بین بردن خالکوبی می باشد . ... ادامه مطلب

اگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادیاگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادی

اگزوزوم تراپی پوست و صورت یک رویکرد پیشگامانه برای جوانسازی صورت است که از قدرت ارتباطات سلولی بهره می برد. ... ادامه مطلب

جوانسازی با مزوژل پروفایلوجوانسازی با مزوژل پروفایلو

پروفایلو ، که در ۲۰۱۹ از آن به عنوان محصول سال یاد شده، یکی از محصولات نوآورانه است که باعث بهبود رنگ ، بافت ، آبرسانی و درخشندگی کلی پوست می شود ... ادامه مطلب

مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل جالپرو چین و چروک های سطحی را رفع نموده و به پوست صورت شما و نواحی مختلف بدن از قبیل ، گردن ، شانه و سینه لطافت و درخشندگی بی نظیری خواهد بخشید ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟

مزوژل یک روش درمانی بسیار جدید است . این روش یکی از بهترین درمان ها برای آسیب های پوستی ، جوانسازی پوست و رفع چین چروک پوست است . ... ادامه مطلب

روشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانیروشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانی

اگر چین و چروک پیشانی شما زیاد شده است و به دنبال روشی برای درمان و رفع چروک پیشانی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل توضیح دهیم . ... ادامه مطلب

بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس برای درمان میگرن یکی از معدود روشهای موثر برای رفع این بیماری است که با هزینه و عوارض حداقلی بهبودی چشمگیری دارد. ... ادامه مطلب

چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟

تاثیر استرس روی جوش صورت به دلیل رابطه مستقیم پوست و سیستم عصبی بدن است. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوستتزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوست

تزریق بوتاکس معمولاً برای از بین بردن خطوط پیشانی،خطوط پنجه کلاغی کنار چشمها که هنگام خندیدن بیشتر نمایان میشوند، خط اخم و چروک دور لب استفاده میشود ... ادامه مطلب

دکترپرستوخسروانی درسال 1386تحصیلات خود رادر رشته دکتری عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان برده و درسال 1393 با کسب رتبه ممتازی دکتری تخصصی پوست و مو ازدانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخذ کرده و سپس موفق به دریافت بورد تخصصی بیماری های پوست و مو گردیدند.

تغییر ساعات کاری کلینیک به علت شیوع کرونا

ساعت کاری کلینیک :

شنبه تا چهارشنبه؛ صبح ها از ساعت 10:30الی 12:30
شنبه تا چهارشنبه؛ عصرها از ساعت 15 الی 19
پنجشنبه ها؛ از ساعت 10 الی 13

تلفن تماس جهت رزرو نوبت : 03832263360 - 03832263361
نوبت دهی اینترنتی: www.drkhosravani.ir

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465