صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / پرکننده اسید هیالورونیک برای لب چه مزایایی دارد؟

پرکننده اسید هیالورونیک برای لب چه مزایایی دارد؟

آنچه در این مطلب میخوانید

این روزها تزریق ژل لب بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هر روزه به طرفداران آن افزوده می شود، در واقع می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین روش های زیبایی برای خانم ها است. بیشترین مورد تزریق ژل در خانم ها، مربوط به حجم دادن به لب و رفع ناتقارن بودن لب است. تزریق ژل به لب، مدل های بسیار متفاوتی دارد و با توجه به انتخاب و نیاز شخص انجام می گردد.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید در شهرکرد

تزریق ژل لب با مدلی که به انتخاب و نیاز شخص شما می باشد، توسط متخصص پوست و مو در کلینیک دکتر پرستو خسروانی صورت می گیرد. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09162029045 تماس حاصل فرمایید.

مزایای فیلر لب هیالورونیک اسید

استفاده از فیلر لب هیالورونیک اسید مزایای بسیاری نسبت به سایر انواع دیگر ژل ها و یا روش‌هایی از جمله چربی و کلاژن دارد. مهم‌ترین آن این است که کنترل پزشک بر میزان تزریق اسید هیالورونیک بسیار بیشتر است و در نتیجه تزریق دقیق‌تر خواهد بود. همچنین تزریق فیلر می‌تواند در چند مرحله انجام شود تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. عوارض ظاهری فیلر به راحتی قابل رفع است.

در صورت ایجاد هر گونه برآمدگی و ناهمواری به مرور این برآمدگی‌ها با حرکات لب از بین خواهند رفت. همچنین ماندگاری فیلر لب کوتاه مدت است و در صورتی که مراجعه کننده از ظاهر لب ‌ها ناراضی باشد بعد از چند ماه لب‌ها به فرم اولیه بازخواهند گشت. شما پس از تزریق اولیه می‌توانید ظاهر لب‌ها را بررسی کرده و با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز اصلاحات جزئی بر روی لب‌ها انجام شود.

کبودی و تورم در تزریق فیلر دیده می‌شود اما در مقایسه با سایر روش‌ها به میزان قابل توجهی کمتر است و در زمان کمتری نیز بهبود می یابد. به هیچ وجه جای زخم بر روی صورت یا لب باقی نمی‌ماند و فرد پس از چند دقیقه می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد و نیازی به دوره نقاهت ندارد.
همانطور که گفتیم هیالورنیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به همین علت احتمال واکنش‌های آلرژیک بسیار پایین است.

از جمله مزایا این نوع فیلر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تنظیم و کنترل راحت مقدار حجم لب ها در زمان تزریق
  2. تزریق چند مرحله ای برای گرفتن نتیجه بهتر
  3. از بین بردن نا متقارنی در لب های بالا و پایین و همچنین دو طرف لب
  4. التهاب و تورم کمتر
  5. کاهش احتمال وجود آلرژی به ژل

تزریق چربی و مواد قابل‌کاشت از دیگر راه‌های افزایش حجم لب‌ها هستند. امروزه از این موارد استفاده نمی‌شود چرا که نتایج متنوعی به همراه دارند. علاوه بر این عوارض جانبی و خطرات آن‌ها نیز بیشتر است.

مزایای استفاده از پرکننده‌های اسید هیالورونیک

تزریق ژل لب می‌تواند شکل زیباتری به لب شما می‌بخشد و ظاهر لب‌های شما را پرتر و حجیم‌تر کند. مزایای استفاده از پرکننده‌های اسید هیالورونیک عبارت‌اند از:

تزریق ژل لب با استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک برای پر کردن، حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها توسط متخصص پوست و مو در کلینیک دکتر پرستو خسروانی صورت می گیرد. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09162029045 تماس حاصل فرمایید.

معایب و عوارض فیلر لب

مانند هر درمان دیگری فیلر لب نیز معایب خود را دارد که بهتر است از آنها آگاه باشید. همچنین برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید مشاوره پوست و مو داشته باشید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.
این روش موقتی است و در نتیجه شما باید هر چندماه یکبار جهت ترمیم فرم لب به پزشک مراجعه کنید تا تزریق مجدد انجام شود. در واقع تزریق باید سالی بار تکرار شود که این موضوع با صرف وقت و هزینه بیشتر همراه است.
امکان نارضایتی، نامتقارن بودن لب‌ها و حجیم شدن یا برجسته بیش از حد پس از تزریق وجود دارد.
احتمال واکنش‌های آلرژیک بسیار پایین است؛ اما وجود دارد.

مراقبت ‌های بعد از فیلر لب

فیلر لب چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری فیلر بسته به برند مورد استفاده، تکنیک پزشک و بدن هر فرد متفاوت است اما به طور کلی بین ۴ الی ۹ ماه ماندگاری دارد.

فرق فیلر لب با ژل لب چیست؟

یکی دیگر از سوالات مراجعین تفاوت فیلر لب با ژل لب است. فیلر لب به تمام مواد پرکننده پوستی لب گفته می‌شود اما ژل لب یکی از انواع مختلف فیلر لب است.

آیا تزریق ژل و فیلر مطمئن و امن است؟

در صورتی که این تزریق توسط پزشک مجرب انجام شود، امن است و عارضه ای به دنبال نخواهد داشت. همچنین استفاده از برندهای معتبر و دارای تأییدیه وزارت بهداشت این روش را مطممئن تر می کند.

توصیه های مهم بعد از تزریق ژل لب

  1. اثر بی حسی بعد از تزریق ژل به لب‌ها ممکن است به مدت یک ساعت حفظ شود. به همین دلیل امکان گازگرفتگی و آسیب به لب هنگام خوردن و آشامیدن وجود دارد. بنابراین بهتر است تا قبل از بین بین رفتن بی حسی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.
  2. برای جلوگیری از خون مردگی و ورم بعد از تزریق ژل به لب‌ها از انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید، در معرض گرمای شدید قرار نگیرید و همچنین از مصرف نوشیدنی های الکلی که باعث تشدید تورم و التهاب می شود خودداری کنید.
  3. مقداری تورم در روزهای اولیه پس از تزریق فیلر طبیعی است.
  4. پس از تزریق مصرف روزانه آب به مقدار زیاد می تواند بسیار مفید باشد.
  5. چنانچه نیاز به تزریق ثانویه داشته باشید، حتما باید دو هفته بعد از تزریق اولیه انجام گیرد.

آیا تزریق ژل لب می‌تواند باعث ایجاد حساسیت شود؟

تزریق ژل لب ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود. این حساسیت ممکن است از موادی که در ژل لب استفاده می‌شود، مانند هیدروکسی‌پاتیت، کوئلژن و یا اسید هیالورونیک باشد. علائم حساسیت ممکن است شامل تورم، قرمزی، خارش، درد و یا بروز زخم در منطقه تزریق باشد. در صورتی که شما در گذشته به علائم حساسیت نسبت به مواد دیگری دچار شده‌اید، بهتر است قبل از تزریق ژل به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین، برخی از موارد نظیر ابتلا به عفونت‌های پوستی ویروسی یا باکتریایی نیز ممکن است باعث ایجاد حساسیت در پاسخ به تزریق ژل شوند.

آیا تزریق ژل لب خطری هم دارد؟

تزریق ژل به لب ها یکی از بی خطرترین اقدامات زیبایی پوستی است که امروزه به طور رایج در بین مردم ایران انجام می گیرد. تنها خطری که ممکن است گریبان افراد را بگیرد استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت است که نباید به هر فردی در این خصوص مراجعه کرد.

میزان طبیعی برای تزریق ژل لب چقدر است؟

فردی که لب های خیلی نازکی دارد و می خواهد کمی فرم لب هایش را تغییر دهد بهترین گزینه برای تزریق ژل لب است. معمولا مناسب ترین میزان تزریق با تشحیص پزشک صورت می گیرد که از یک سی سی شروع می شود.

تزریق ژل لب درد دارد؟

برای بسیاری از افراد تحمل درد تزریق ژل خیلی سخت است. به همین دلیل پزشکان قبل از تزریق ناحیه مذکور را به خوبی با مواد بی حس کننده، بی حس می‌کنند و شما هنگام تزریق هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. بعد از تزریق هم به توصیه پزشک حتما گوش کنید تا کاملا درد از بین برود.

ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول می‌کشد؟

ورم بعد از تزریق ژل لب می تواند از 3-4 روز تا نهایتا 2 هفته طول بکشد. این زمان به مقدار ژل تزریق شده و واکنش بدن فرد بستگی دارد. معمولا بعد از گذشت چند روز تورم لب ها کاهش یافته و فرم اصلی لب ها را مشاهده خواهید کرد. برای از بین بردن ورم لب ها نیاز به انجام دادن کار خاصی ندارید. تنها کاری که لازم است انجام دهید دستگاری نکردن لب ها بعد از تزریق است. در مواردی می توانید از کمپرس آب یخ هم استفاده کنید. به هیج وجه از آب گرم استفاده نکنید و از فشار آوردن روی لب ها خودداری کنید.

تورم لب بعد از تزریق ژل

نکات مهم

  1. اگر سابقه تبخال دارید، احتمال اینکه سوزن‌ها باعث تحریک و ایجاد تبخال شوند، وجود دارد. در این صورت، پزشک خود را مطلع سازید.
  2. در دوران بارداری و شیردهی تزریق لب انجام ندهید. اگر به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارید یا اختلالات عصبی دارید، تزریق لب برای شما گزینه مناسبی نیست.

آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زندی [ 1402-08-09 ]
سلام خانم دکتر من یک هفته پیش تزریق ژل لب انجام دادم ولی لبم حالت گزگز داره و مثل نبض میزنه میترسم آیا عفونته

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فکروش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فک

تقارن و زاویه فک یکی از معیارهای زیبایی است ، گاهی اوقات با تزریق فیلر ، پرکننده‌ ها یی مانند تزیق چربی و کشیدن پوست می تواند به نتیجه دلخواه رسید . ... ادامه مطلب

درمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکسدرمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس ، علاوه بر انجام روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک و خطوط پوستی کاربرد مهم دیگری چون رفع تعریق بیش از حد را نیز بر عهده دارد . ... ادامه مطلب

تزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرالتزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرال

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی ، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. بهترین روش تزریق ، فیلرهای هیالورونیک اسید است . ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستیکاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی

لیزر کیوسوئیچ با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنیک های روز دنیا ، بهترین درمان برای ضایعات پیگمانته (انواع لک ها) و از بین بردن خالکوبی می باشد . ... ادامه مطلب

اگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادیاگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادی

اگزوزوم تراپی پوست و صورت یک رویکرد پیشگامانه برای جوانسازی صورت است که از قدرت ارتباطات سلولی بهره می برد. ... ادامه مطلب

جوانسازی با مزوژل پروفایلوجوانسازی با مزوژل پروفایلو

پروفایلو ، که در ۲۰۱۹ از آن به عنوان محصول سال یاد شده، یکی از محصولات نوآورانه است که باعث بهبود رنگ ، بافت ، آبرسانی و درخشندگی کلی پوست می شود ... ادامه مطلب

مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل جالپرو چین و چروک های سطحی را رفع نموده و به پوست صورت شما و نواحی مختلف بدن از قبیل ، گردن ، شانه و سینه لطافت و درخشندگی بی نظیری خواهد بخشید ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟

مزوژل یک روش درمانی بسیار جدید است . این روش یکی از بهترین درمان ها برای آسیب های پوستی ، جوانسازی پوست و رفع چین چروک پوست است . ... ادامه مطلب

روشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانیروشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانی

اگر چین و چروک پیشانی شما زیاد شده است و به دنبال روشی برای درمان و رفع چروک پیشانی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل توضیح دهیم . ... ادامه مطلب

بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس برای درمان میگرن یکی از معدود روشهای موثر برای رفع این بیماری است که با هزینه و عوارض حداقلی بهبودی چشمگیری دارد. ... ادامه مطلب

چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟

تاثیر استرس روی جوش صورت به دلیل رابطه مستقیم پوست و سیستم عصبی بدن است. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوستتزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوست

تزریق بوتاکس معمولاً برای از بین بردن خطوط پیشانی،خطوط پنجه کلاغی کنار چشمها که هنگام خندیدن بیشتر نمایان میشوند، خط اخم و چروک دور لب استفاده میشود ... ادامه مطلب

دکترپرستوخسروانی درسال 1386تحصیلات خود رادر رشته دکتری عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان برده و درسال 1393 با کسب رتبه ممتازی دکتری تخصصی پوست و مو ازدانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخذ کرده و سپس موفق به دریافت بورد تخصصی بیماری های پوست و مو گردیدند.

تغییر ساعات کاری کلینیک به علت شیوع کرونا

ساعت کاری کلینیک :

شنبه تا چهارشنبه؛ صبح ها از ساعت 10:30الی 12:30
شنبه تا چهارشنبه؛ عصرها از ساعت 15 الی 19
پنجشنبه ها؛ از ساعت 10 الی 13

تلفن تماس جهت رزرو نوبت : 03832263360 - 03832263361
نوبت دهی اینترنتی: www.drkhosravani.ir

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465