صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمانی / زگیل را بلافاصله درمان کنید

زگیل را بلافاصله درمان کنید

آنچه در این مطلب میخوانید

زگیل ها توده های پوستی خوش خیم (نه سرطانی) هستند که زمانی ظاهر می شوند که یک ویروس لایه بالایی پوست را آلوده کند. ویروس هایی که باعث ایجاد زگیل می شوند، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) نامیده می شوند.

درمان زگیل با کرایوتراپی دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

مناطقی از بدن که بیشتر در معرض خراشیدگی پوست قرار دارند، امکان ورود ویروس به بدن را بیشتر می کند زیرا امکان ورود ویروس در مناطق خراشیده و یا آسیب دیده بیشتر از سایر نقاط بدن است. مثلا دست های شما به دلیل زخم های کوچکی که ناشی از کارهای روزانه در برخورد با اجسام سخت حاصل می شود محل مناسبی برای ورود و تکثیر ویروس می باشند.

زگیل دست کرایوتراپی زگیل زگیل تناسلی دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

زگیل به شدت مسری می باشد و علاوه بر انتقال به سایر نقاط بدن فرد مبتلا می تواند به دیگران نیز منتقل گردد. زگیل می تواند از طریق تماس با زگیل یا چیزی که زگیل را لمس کرده است، گسترش یابد.

زگیل ها به شدت مسری هستند و به سرعت رشد کرده و به قسمت های دیگر بدنتان نیز سرایت می کنند. برای پیشگیری از این موضوع و همچنین عدم انتقال آن به اطرافیانتان بلافاصله پس از ابتلا به زگیل، برای درمان به پزشک متخصص پوست، مراجعه کنید. شما با مراجعه به کلینیک دکتر پرستو خسروانی می توانیداز خدمات درمانی زگیل شامل کرایوتراپی و سایر روش ها بهره مند شوید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

زگیل ها اغلب به رنگ پوست هستند و به نظر خشن هستند، اما می توانند تیره (قهوه ای یا خاکستری مایل به سیاه)، صاف و نرم باشند.
زگیل در هر نقطه از بدن از سر، صورت، دهان، بینی، زیر ناخن ها، ذکف دست و پا و ناحیه تناسلی می تواند آشکار گردد. زگیل های دهان، بینی و نواحی تناسلی بیش از سایر نقاط بدن باید مورد توجه قرار بگیرند.

متخصصین پوست چگونه زگیل را تشخیص می دهند؟

یک متخصص پوست می تواند با نگاه کردن به زگیل تشخیص دهد که آیا زگیل دارید یا خیر. در موارد نادر، یک متخصص پوست ممکن است نیاز به بیوپسی پوست برای اطمینان داشته باشد. اگر یک متخصص پوست نیاز به انجام بیوپسی داشته باشد، پزشک زگیل را برداشته و به آزمایشگاه می فرستد. در آزمایشگاه، یک قطعه کوچک از زگیل زیر میکروسکوپ بررسی می شود. بیوپسی یک روش ایمن و سریع برای متخصص پوست است. نباید هیچ گونه نگرانی ایجاد کند.

بیوپسی زگیل کرایوتراپی زگیل زگیل تناسلی دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

متخصصین پوست چگونه زگیل را درمان می کنند؟

زگیل ها گاهی اوقات بدون درمان از بین می روند. این امر به ویژه زمانی که کودکان دچار زگیل می شوند صادق است. در بزرگسالان، زگیل ممکن است به آسانی یا به سرعتی که در کودکان رخ می دهد از بین نرود.

متخصص پوست ممکن است از یکی از درمان های زیر استفاده کند:

بهترین و موثرترین درمان زگیل چیست؟

بهترین درمان زگیل، فریز یا انجماد درمانی و یا کرایوتراپی می باشد.کرایوتراپی شامل منجمد کردن زگیل با استفاده از یک ماده بسیار سرد (معمولاً نیتروژن مایع) است. کرایوتراپی یک درمان استاندارد برای زگیل است و می تواند در مطب پزشک انجام شود. استفاده از نیتروژن مایع معمولا کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

کرایوتراپی زگیل انجماد زگیل سرمادرمانی زگیل زگیل تناسلی دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، موو و زیبایی شهرکرد

پزشک نیتروژن مایع را با استفاده از پروب یا سواب پنبه ای روی زگیل اعمال می کند. همچنین می توان نیتروژن مایع را مستقیماً روی زگیل اسپری کرد.
ظرف چند ساعت پس از درمان، ممکن است تاول ایجاد شود. اگر تاول پاره شد، محل را تمیز کنید تا از انتشار ویروس زگیل جلوگیری کنید. از تماس با مایع، که ممکن است حاوی ویروس زگیل باشد، خودداری کنید. تاول در چند روز آینده خشک می شود و ممکن است زگیل از بین برود.
ممکن است برای از بین بردن زگیل به چندین درمان نیاز باشد. با توجه به تعداد زگیل و بزرگی زگیل، تعداد جلسات فریز از 3 تا 7 جلسه به فاصله هر 3 هفته متغیر می باشد.
کرایوتراپی می تواند باعث قرمزی، تاول، درد یا حساسیت شود. بهبودی ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد. کرایوتراپی همچنین می تواند باعث تغییر رنگ پوست در جایی که تحت درمان بوده اید، شود. اگر پوست تیره تری داشته باشید، این ممکن است بیشتر قابل توجه باشد.

درمان های دیگر زگیل کدامند؟

هیچ درمانی به اندازه فریز یا کرایو، معتبر، مطمئن و کم عارضه نیست.
استفاده از کوتر، جراحی، محلول، آمپول بلئومایسین، چسب، لیزر و ... در موارد بسیار نادر با شرایط خاص با نظر پزشک متخصص پوست ممکن است موثر باشد. اما در هر صورت علمی ترین و موثرترین درمان کرایوتراپی می باشد.
از تیغ زدن، بریدن، سوزاندن و یا کندن زگیل جداً خودداری کنید. زیرا این کارها باعث گسترش بیشتر ویروس در بدن شما می شود.

بهترین درمان زگیل، فریز یا انجماد درمانی و یا کرایوتراپی می باشد . شما با مراجعه به کلینیک دکتر پرستو خسروانی می توانیداز خدمات درمانی زگیل شامل کرایوتراپی بهره مند شوید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32263360 - 038 تماس حاصل فرمایید.

فرق زگیل و میخچه چیست؟

گاهی ویروس با میخچه اشتباه گرفته می شود. احتمالاً می دانید که زگیل کف پا و میخچه می تواند ناخوشایند باشد. اگرچه هر دو می توانند روی پا ظاهر شوند، اما بیماری یکسانی نیستند. ظاهر کلی آنها، محل قرارگیری آنها و درمان آنها تنها تعدادی از عواملی است که آنها را متمایز می کند. مهم است که بدانید چگونه این شرایط را به درستی تشخیص داده و درمان کنید، به خصوص اگر از درد مداوم پا رنج می برید.
باید بدانیم میخچه معمولاً در مناطقی از بدن که تحت فشار می باشد، ایجاد می شود مثلا در کف دست و پا. به عنوان مثال راننده ای که عادت دارد یک نقطه ازپا را بر روی کلاج ماشین فشار دهد، این فشار مکرر و مستمر در ایجاد میخچه در همان محل موثر است.
ضمناً میخچه دردناک می باشد. اما زگیل معمولاً دردناک نیست و بیشتر در مناطقی که فشار در آن وجود ندارد آشکار می شود.
اختلاف مهم دیگر: میخچه در عمق پوست است اما زگیل در سطح پوست.

تفاوت میخچه و زگیل زگیل تناسلی زگیل کف پا زگیل پا دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی

در حالی که زگیل‌ها ظاهری دانه‌دار و گوشتی با خال‌های سیاه دارند، میخچه‌ها بیشتر شبیه یک برآمدگی برآمده و سخت است که با پوست خشک و پوسته‌پوسته احاطه شده است. تفاوت مهم دیگر این است که میخچه توسط ویروس ایجاد نمی شود و مسری هم نیست.

4 راه برای تشخیص میخچه و زگیل

1. زمان بندی:

زگیل ها شروع نسبتاً سریعی دارند ولی رشد یک میخچه ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد. زگیل ها عموماً در اثر عفونت ویروسی ایجاد می شوند. با این حال، ممکن است به مناطق بیشتری از پا گسترش یابد. در زگیل ها هم فشار و اصطکاک نقش دارد، اما نه به اندازه میخچه.

2. منطقه روی پا:

زگیل می تواند در هر جایی از پا ایجاد شود. ولی میخچه معمولاً در هر جایی که یک نقطه فشار وجود دارد رخ می دهد. میخچه در جایی که پوست پا نازک شده است و استخوان به زمین فشار می آورد اتفاق می افتد. زگیل چنین محدودیتی ندارد و در همه جا اتفاق می افتد. به یاد داشته باشید که زگیل توسط یک ویروس ایجاد می شود و این بدان معنی است که فشار برای ایجاد آن الزامی نیست.

3. تست «فشار/فشار»:

به طور کلی برای میخچه، زمانی که فشار مستقیمی به آن وارد شود، مانند فشار دادن آن با انگشت، بیشترین درد را دارد.

4. یک خط پوست از کجای ضایعه عبور می کند؟

برای زگیل، خطوط پوستی (چروک‌ها) از اطراف ضایعه (لکه‌های پوستی) عبور می‌کنند. از طرف دیگر میخچه معمولاً خطوط پوستی و چروک ها را درگیر می کند. یعنی چین و چروک روی پا در واقع از مشکل پوستی (میخچه) عبور می کند. این اغلب می تواند درمان را دشوار کند و باید از یک متخصص پوست برای درمان آن کمک بگیرید.

درمان زگیل زگیل تناسلی دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی شهرکرد

دلایل افزایش سریع تعداد زگیل ها

به عنوان مثال شخصی یک زگیل در ناحیه صورت دارد و هر چند روز یکبار ریش خود را با ژیلت یا ماشین ریش تراش کوتاه می کند. مطمئناً زگیل در زمان ژیلت کشیدن آسیب می بیند که خون یا ترشحات زگیل به سایر نواحی صورت کشیده و منتقل می شود که همین علتی برای افزایش سریع تعداد زگیل ها خواهد بود.
هنگامی که اندازه زگیل خیلی کوچک است، دردناک نیست و ناحیه کمی از بدن را به خود اختصاص داده است، درمان کردنش ضروری به نظر نمی رسد؛ چرا که احتمالا به سرعت ناپدید خواهد.اما دو خطر وجود دارد: یکی اینکه این بیماری را به اطرافیانتان منتقل کنید و دو اینکه زگیل ناگهانی و به سرعت رشد کرده و به قسمت های دیگر از بدنتان سرایت پیدا کند.

انتقال زگیل های تناسلی فقط از طریق روابط جنسی نمی باشد

زگیل ناخن زگیل های هستند که در ناخن و یا اطراف آن ایجاد می شوند.
تومورهای ناخن ممکن است خوش خیم یا بدخیم هستند. یکی از شایعترین تومورهای خوش خیم ناخن، زگیل است. زگیل ها، تومورهایی هستند که بر اثر عفونت ویروسی بافت های اطراف یا زیر ناخن، به وجود می آید.احتمال دارد این زگیل ها دردناک باشد و مانع انجام دادن کارهای روزانه گردد.هنگام بروز این زگیل ها باید هر چه زودتر به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید تا اقدامات درمانی صورت گیرد.

زگیل زیر ناخن درمان زگیل تناسلی دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی شهرکرد

کودکانی که زگیل زیر ناخن دارند و عادت به جویدن ناخن های دست دارند، باعث ایجاد مشکلات زیر می شوند:
1. زگیل را از یک ناخن دست به ناخن دیگر منتقل می کنند.
2. زگیل را به دهان (لب و زبان) منتقل می کنند.
3. در صورتی که با همین دست دارای زگیل (زیر ناخن) جای دیگر بدن حتی ناحیه تناسلی را بخاراند، زگیل را به آنجا نیز منتقل کند.
اهمیت بیان نکته سوم از آن جهت می باشد که زگیل های تناسلی فقط از طریق روابط جنسی منتقل نمی شوند بلکه از طریق دست و ناخن خود شخص نیز می توانند انتقال پیدا کنند.

انتقال زگیل های تناسلی فقط از طریق روابط جنسی نمی باشد

نکته مهم: حتماً همیشه همه افراد در تماس با زگیل مبتلا نمی شوند، زیرا سیستم ایمنی بدن افرادی اجازه ورود ویروس به پوست و تکثیر آن را نمی دهد.

زگیل شیپوری درمان زگیل زگیل تناسلی دکتر پرستو خسروانی بهترین متخصص پوست مو و زیبایی شهرکرد

آیا ممکن است هرگز مبتلا به زگیل نشویم؟

توصیه مهم:

به محض مشاهده زگیل به درمان سریع آن اقدام کنید زیرا در صورت عدم درمان:
- تعداد آن در بدن شما افزایش می یابد
- به دیگران منتقل می کنید

زگیل تناسلی خطرناک است و ممکن است سرطانی گردد؟

چنین تصوری اشتباه است. لذا عبارت صحیح چنین است: از انواع ویروس های زگیل تناسلی، فقط انواع اندکی از آنها قابلیت تهاجمی بالاتری دارند (نه قدرت سرطانی شدن) که از میان نوع تهاجمی در شرایط بسیار خاص فرد مبتلا و عدم درمان طی سال ها به ندرت ممکن است بدخیم شوند که البته به خوبی حتی در مرحله تهاجمی درمان می شوند. اما حتما باید بدانیم که زگیل های تناسلی باید بلافاصله درمان شوند و تأخیر آن خطرناک است.
در نهایت تأسف باید اظهار نمود که مبتلایان به زگیل به شدت رو به افزایش می باشد؛ به خصوص زگیل تناسلی. و معنای چنین اتفاق ناخوشایندی یعنی سهل انگاری، بی توجهی و بی مبالاتی در روابط جنسی متعدد و مکرر افزایش یافته است. افزایش مراجعین زگیل تناسلی یک هشدار مهم دارد. افزایش بیماری های مقاربتی و ایدز در راه است.
قاطعانه هشدار می دهیم همزمان با درمان زگیل های تناسلی در تعدادی از بیماران پس از انجام آزمایشات لازم و ضروری مشخص گردید عده ی اندکی از آنها مبتلا به HIV بودند. بنابراین تقاضا داریم همه مبتلایان به زگیل تناسلی حتما آزمایش VDRL، هپاتیت و HIV را انجام دهند تا از سلامتی خود و عدم ابتلای دیگران مطمئن باشند. ضمن آنکه در صورت ابتلا به هر کدام از سه مورد فوق درمان آن بسیار آسان و موفقیت آمیز خواهد بود.

آیا واکسنی برای زگیل وجود دارد؟

بله، واکسنی به نام گارداسیل که برای انواع محدودی از زگیل ها بخصوص نوع تناسلی 6 و 18 موثر می باشد. تزریق واکسن در 3 نوبت صفر (ماه اول) بعد از دو ماه- بعد از شش ماه به میزان نیم سی سی در عضله بازو تزریق می گردد.

برای پیشگیری از ابتلا به بیماری پاپیلومای انسانی (زگیل) نیاز است حتما از واکسن‎های مخصوص ان استفاده کنید. واکسن‎هایی که از آنها برای پیشگیری ابتلا به بیماری HPV استفاده می‎شود به سه نوع تقسیم می شوند و با تجویز پزشک متخصص شما قادر خواهید بود که مناسب ترین آنها را تزریق کنید.

هر سه واکسن می‎توانند از انواع اچ پی وی 16 الی 18 جلوگیری کنند. در واقع این نوع ویروس‎های اچ پی وی در اکثر بیماری‎های سرطانی ناشی از ویروس‎ها نقش دارند. در میان این سه واکسن گارداسیل 9 تنها واکسنی است که در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا برای تزریق توزیع می‎شود. البته دو نوع دیگر نیز تاییدیه سازمان بهداشت را دارند اما به این دلیل که این واکسن در برابر ویروس‎های زیادی مقاومت می‎کند به نظر می‎رسد مناسب تر باشد.

موارد منع استفاده از واکسن HPV

آیا زگیل با لیزر درمان می شود؟

تا زمانی که درمان موثر، کافی و نیز قابل دسترس و ارزان همچون فریز یا کرایوتراپی وجود دارد، لیزر درمانی را توصیه نمی کنیم. لیزر درمانی یک گزینه است که عمدتاً برای زگیل هایی که به درمان های دیگر پاسخ نداده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.
-لطفا مبهوت جادوی سنگین «لیزر» و کلمات مشابه نشوید و بدانید قدم اول و قاطع درمان زگیل فریز یا کرایوتراپی می باشد.

نکاتی برای بهبود سریع تر زگیل

وقتی فردی دارای سیستم ایمنی سالم است، زگیل اغلب خود به خود از بین می رود. اگرچه این ممکن است زمان زیادی طول بکشد. در این بین، ویروسی که باعث ایجاد زگیل می شود می تواند به سایر قسمت های بدن سرایت کند که ممکن است منجر به زگیل های بیشتری شود. درمان می تواند به رفع سریعتر زگیل کمک کند.

این کار به جلوگیری از انتشار ویروس به سایر قسمت های بدن و سایر افراد کمک می کند.

این همچنین به جلوگیری از انتشار ویروس به سایر نقاط بدن و افراد دیگر کمک می کند.

هنگامی که اصلاح می کنید، در پوست خود ریز اشک ایجاد می کنید. اگر روی زگیل اصلاح کنید، در زگیل و پوستی که می‌تراشید، ریز پارگی خواهید داشت. از طریق این میکرواشک‌ها، می‌توانید ویروس ایجاد کننده زگیل را از زگیل به هر پوستی که می‌تراشید، پخش کنید. به عنوان مثال، اگر مردی روی زگیل بتراشد و سپس صورت خود را بتراشد، می‌تواند در ناحیه ریش خود دچار زگیل‌های جدیدی شود. وقتی زنی روی زگیل می تراشد و سپس پاهایش را می تراشد، ممکن است چندین زگیل روی پاهایش ایجاد شود. اگر روی زگیل اصلاح کنید و سپس موهای ناحیه تناسلی خود را بتراشید، می توانید زگیل در ناحیه تناسلی خود ایجاد کنید.

نکته مهم در درمان زگیل

اطلاع از وضعیت سایر افراد خانواده و بخصوص همسر می باشد. هر ضایعه برجسته می بایست توسط پزشک معاینه و تشخیص آن اعلام شود.
بسیار مشاهده شده که همسر خانواده به دلیل زگیل درمان شده اما مکرر هر 6 ماه یکبار به دلیل عود زگیل مراجعه نموده است که در بررسی ها مشخص شده همسر ایشان مبتلا و هرگز اقدام به درمان نکره است. لذا بیماری مکرر از همسر (مرد یا زن) به همسرا دیگر پس از علاج و درمان منتقل می گردد.
با این حساب همه اعضای خانواده در یک زمان، معاینه و درمان همه مبتلاین در یک زمان آغاز گردد.

اقدامات احتیاطی که می تواند به پیشگیری از زگیل کمک کند

ویروسی که باعث زگیل می شود، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود و در همه جا یافت می شود. به این دلایل، جلوگیری از زگیل به طور کامل دشوار است. با انجام برخی اقدامات احتیاطی، می توانید خطر ابتلا به زگیل خود و خانواده تان را کاهش دهید. برای زگیل های کمتر، باید مطمئن شوید که همه افراد خانه شما از این اقدامات احتیاطی توصیه شده پیروی می کنند:

  1. از دست زدن به زگیل افراد دیگر خودداری کنید. زگیل به شدت مسری است. این امکان وجود دارد که ویروس از طریق بریدگی یا خراش وارد بدن شما شود که می تواند باعث زگیل شود.
  2. اطمینان حاصل کنید که همه افراد خانه شما حوله، تیغ، ناخن گیر، جوراب و سایر وسایل شخصی خود را دارند. اگر فردی در خانه شما زگیل داشته باشد، این اقدام به جلوگیری از انتشار ویروسی که باعث ایجاد زگیل از فردی به فرد دیگر می شود، کمک می کند.
  3. بریدگی ها و خراش ها را تمیز کرده و بپوشانید. زگیل ها همه جا هستند. اگر چیزی آلوده به زگیل را لمس کنید، ویروس راحت‌تر از طریق بریدگی یا خراش وارد بدن شما می‌شود که می‌تواند منجر به زگیل شود.
  4. دست های خود را مرتب بشویید. از آنجایی که زگیل بسیار رایج است، این به از بین بردن ویروس از سطح پوست شما کمک می کند.
  5. از خشکی و ترک خوردگی پوست جلوگیری کنید. هنگامی که پوست ترک خورده و خشک است، زگیل راحت تر از طریق شکاف در پوست شما وارد می شود، که می تواند باعث زگیل شود.
  6. جویدن ناخن و جویدن کوتیکول را متوقف کنید. هنگامی که ناخن ها یا کوتیکول های خود را می جوید، زخم ها و پارگی هایی در پوست ایجاد می شود که خیلی ریز هستند و قابل دیدن نیستند. این منافذ باعث می شود زگیل راحت تر وارد بدن شما شود.
  7. در رختکن، محوطه استخر و دوش های عمومی از دمپایی یا کفش استخری استفاده کنید. زگیل در مناطق گرم و مرطوب رشد می کند. وقتی پوست شما مرطوب و نرم است، آلوده شدن به زگیل آسان تر است. کفش‌ها و دمپایی‌ها به محافظت از پاهای شما در برابر ویروس کمک می‌کنند، که می‌تواند از زگیل کف پا در پاهای شما جلوگیری کند.
  8. اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما واکسن HPV را دریافت می کنند. این واکسن به محافظت در برابر زگیل تناسلی و سرطان های مختلف که ممکن است در ناحیه تناسلی ایجاد شود کمک می کند. این واکسن زمانی بیشترین محافظت را دارد که فرد آن را قبل از قرار گرفتن در معرض انواع HPV که می تواند باعث زگیل تناسلی و سرطان دستگاه تناسلی شود، دریافت کند. به همین دلیل است که سازمان غذا و دارو (FDA) آن را برای کودکان تایید کرده است.
  9. درمان هیپرهیدروزیس: این یک وضعیت پزشکی است که باعث می شود افراد بیش از حد عرق کنند. افرادی که هیپرهیدروزیس دارند، اغلب زمانی که دیگران احساس راحتی یا حتی خنکی می کنند، عرق می کنند. وقتی افراد به طور مکرر عرق می کنند، پوست آنها مرطوب و نرم می شود. داشتن پوست مرطوب و نرم ممکن است خطر ابتلا به عفونت HPV را افزایش دهد که می تواند منجر به زگیل شود.
  10. پوشیدن دمپایی می تواند به پیشگیری از زگیل کمک کند پوشیدن دمپایی یا کفش های دیگر در مناطق مرطوب مانند اسکله ها، عرشه استخر و دوش های عمومی می تواند خطر ابتلا به زگیل روی پاهای شما را کاهش دهد.

آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نادر میری [ 1402-12-07 ]
سلام زگیل جنسی روی آرنج دست راست خیلی وقته خارش شدید داره برای درمان کمکم کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فکروش های مختلف ایجاد تقارن و زاویه سازی خط فک

تقارن و زاویه فک یکی از معیارهای زیبایی است ، گاهی اوقات با تزریق فیلر ، پرکننده‌ ها یی مانند تزیق چربی و کشیدن پوست می تواند به نتیجه دلخواه رسید . ... ادامه مطلب

درمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکسدرمان تعریق شدید زیر بغل با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس ، علاوه بر انجام روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک و خطوط پوستی کاربرد مهم دیگری چون رفع تعریق بیش از حد را نیز بر عهده دارد . ... ادامه مطلب

تزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرالتزریق ژل لب مدل طبیعی یا نچرال

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی ، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. بهترین روش تزریق ، فیلرهای هیالورونیک اسید است . ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستیکاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی

لیزر کیوسوئیچ با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنیک های روز دنیا ، بهترین درمان برای ضایعات پیگمانته (انواع لک ها) و از بین بردن خالکوبی می باشد . ... ادامه مطلب

اگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادیاگزوزوم؛ جدیدترین روش جوانسازی با استفاده از سلول های بنیادی

اگزوزوم تراپی پوست و صورت یک رویکرد پیشگامانه برای جوانسازی صورت است که از قدرت ارتباطات سلولی بهره می برد. ... ادامه مطلب

جوانسازی با مزوژل پروفایلوجوانسازی با مزوژل پروفایلو

پروفایلو ، که در ۲۰۱۹ از آن به عنوان محصول سال یاد شده، یکی از محصولات نوآورانه است که باعث بهبود رنگ ، بافت ، آبرسانی و درخشندگی کلی پوست می شود ... ادامه مطلب

مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل جالپرو چین و چروک های سطحی را رفع نموده و به پوست صورت شما و نواحی مختلف بدن از قبیل ، گردن ، شانه و سینه لطافت و درخشندگی بی نظیری خواهد بخشید ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد ؟

مزوژل یک روش درمانی بسیار جدید است . این روش یکی از بهترین درمان ها برای آسیب های پوستی ، جوانسازی پوست و رفع چین چروک پوست است . ... ادامه مطلب

روشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانیروشهای پیشگیری و درمان چین و چروک های عمیق پیشانی

اگر چین و چروک پیشانی شما زیاد شده است و به دنبال روشی برای درمان و رفع چروک پیشانی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل توضیح دهیم . ... ادامه مطلب

بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟بوتاکس میگرن چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس برای درمان میگرن یکی از معدود روشهای موثر برای رفع این بیماری است که با هزینه و عوارض حداقلی بهبودی چشمگیری دارد. ... ادامه مطلب

چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟چگونه استرس روی پوست تاثیر می گذارد؟

تاثیر استرس روی جوش صورت به دلیل رابطه مستقیم پوست و سیستم عصبی بدن است. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوستتزریق بوتاکس؛ نحوه تزریق و اثرگذاری در جوانسازی پوست

تزریق بوتاکس معمولاً برای از بین بردن خطوط پیشانی،خطوط پنجه کلاغی کنار چشمها که هنگام خندیدن بیشتر نمایان میشوند، خط اخم و چروک دور لب استفاده میشود ... ادامه مطلب

دکترپرستوخسروانی درسال 1386تحصیلات خود رادر رشته دکتری عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان برده و درسال 1393 با کسب رتبه ممتازی دکتری تخصصی پوست و مو ازدانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخذ کرده و سپس موفق به دریافت بورد تخصصی بیماری های پوست و مو گردیدند.

تغییر ساعات کاری کلینیک به علت شیوع کرونا

ساعت کاری کلینیک :

شنبه تا چهارشنبه؛ صبح ها از ساعت 10:30الی 12:30
شنبه تا چهارشنبه؛ عصرها از ساعت 15 الی 19
پنجشنبه ها؛ از ساعت 10 الی 13

تلفن تماس جهت رزرو نوبت : 03832263360 - 03832263361
نوبت دهی اینترنتی: www.drkhosravani.ir

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465